Litinové a šamotové náhradní díly na krby STEKO opět skladem!!!

Prasklo Vám sklo v kamnech? Dopravte dvířka od kamen do provozovny, a my Vám prasklé sklo po dohodě vyměníme!

NOVINKY V ŘADĚ KAMEN VLNA! Využijte naší nabídky na krbová kamna HEDE, Vlna a Kanuk, rychlé dodání.

Domů / Reklamační řád
Potřebujete poradit?

Volejte Po-Pá, 10:00-17:00nebo pište SMS na: 

 

+420 605 781 996

 

 

rádi Vám poradíme!

 

 
123sklo.cz na Firmy.cz
Heureka a Firmy
Heureka.cz - ověřené hodnocení obchodu 123sklo.cz
 
 
 

123sklo.cz na Firmy.cz

Odběr novinek

Reklamační řád

Reklamační řád

  • Ze zákona se vztahuje na obchodní zboží 2letá záruční lhůta, pokud není stanoveno jinak. Záruční doba běží od převzetí zboží. Do záruční doby se nepočítá doba od reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít. Dojde-li k výměně zboží za nové, začíná běžet záruční doba znovu od začátku, od převzetí nového zboží. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobenými vnějšími vlivy, událostmi a chybnou manipulací po převzetí zboží. Na vady tohoto typu se nevztahuje ani neposkytuje záruka.

  • V případě doručení objednaného zboží prostřednictvím některého ze smluvních přepravců prodávajícího doporučuje prodávající kupujícímu zboží zkontrolovat, zda nevykazuje vady způsobené přepravou.

  • Pokud ano, doporučuje prodávající kupujícímu zboží nepřevzít a sepsat s přepravcem zápis o škodě. Prodávající doporučuje kupujícímu neprodleně informovat o případném poškození zboží během přepravy také prodávajícího.

  • Je-li zboží doručováno na zadanou adresu smluvním přepravcem spediční službou Radialtrans,  doporučuje prodávající kupujícímu zboží překontrolovat v přítomnosti řidiče a to neodkladně. Pokud bude obal nebo zboží jevit známky poškození, je nutno tuto skutečnost uvést v přepravním listě, který obdržíte od řidiče při převzetí. Pozdější reklamace poškozeného zboží přepravou nemohou být prodávajícím ani přepravcem uznány.

  • Je-li zboží doručováno na zadanou adresu jiným smluvním přepravcem, doporučuje prodávající kupujícímu překontrolovat dodané zboží ihned po jeho převzetí od osoby provádějící doručení a zjevné vady zboží reklamovat u prodávajícího ihned, nejpozději následující den po převzetí zboží. Pozdější reklamace zjevných vad nebudou prodávajícím ani přepravcem uznány.

  • V případě přepravní škody uchovejte obal v němž je zboží přepravováno pro případnou fotodokumentaci.

  • Při osobním odběru zboží doporučuje prodávající kupujícímu překontrolovat zboží při jeho převzetí a zjevné vady ihned uplatnit u prodávajícího. Zjevné vady zboží uplatněné u prodávajícího později nebudou prodávajícím uznány.

  • Vznikne-li na zboží dodaném internetovým obchodem eshop.123sklo.cz reklamovatelná vada nebo rozpor s kupní smlouvou, může kupující uplatnit reklamaci písemně nebo e-mailem.

  • Písemné oznámení o zjištěných závadách uplatňuje kupující na adrese:
    Jan Košata
    Nad vsí 42
    Říčany u Prahy
    251 01
    resp. na e-mailové adrese: info(zavináč)123sklo.cz. Oznámení o závadách musí obsahovat: jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail (je-li k dispozici), číslo objednávky, číslo daňového dokladu, podrobný popis závady a popis toho, jak závada vznikla.

  • Obratem po obdržení oznámení o závadách podle bodu 1 a 2 tohoto reklamačního řádu prodávající informuje kupujícího o následném postupu v závislosti na druhu zboží, především o tom, kam má kupující vadné zboží doručit (sídlo prodávajícího, autorizovaný servis apod.).

  • Pro urychlení vyřízení reklamace doporučuje prodávající kupujícímu předložit daňový doklad - fakturu.

  • V případě, že je zboží potřeba poslat zpět prodávajícímu, je zákazník povinen buď zboží zabalit do originálního obalu nebo na vlastní náklad zajistit obal nový, vyhovující nárokům přepravy. Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží při přepravě nemusí být reklamace uznána.

  • Prodávající má právo potvrdit záruční list pouze v případě, že jsou splněny všechny ostatní podmínky určené výrobcem (například odborná instalace). Právo na záruku zaniká, pokud kupující takové podmínky nesplnil.

  • V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny.

  • Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktu, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

 

© Používáme oXyShop Nastavení cookies